Commercials Online - RTV Oost Reclame

Online

Display advertising

RTV Oost heeft maandelijks ongeveer 30 miljoen pageviews op haar diverse online kanalen (website, phone en tablet). U kunt middels verschillende formaten banners online adverteren en daarmee dit miljoenen publiek bereiken. Met als voordeel dat de kijker slechts 1 click verwijderd is van uw website. De aard van uw campagne is erg bepalend voor de vorm van uw banners. Is de campagne bedoeld om zoveel mogelijk traffic naar uw site/webwinkel te trekken dan zal de banner moeten uitnodigen om op te klikken. Indien de bannering een meer algemeen karakter heeft (branding van uw naam of merk of aankondiging koopzondag) dan is het aantal cliks minder belangrijk en kan de banner meer als corporate uiting worden vormgegeven.

Leaderboard smartphone (320 (b) x 50 (h) )

 

Rectangle desktop en tablet (300 (b) x 250 (h) )

ICT Spirit 300x250

 

Leaderboard desktop en tablet (728 (b) x 90 (h) )

 

Pre-roll (video) advertising

Naast de pageviews worden op RTV Oost Online maandelijks gemiddeld 350.000 video’s bekeken.  Vóór iedere video wordt een pre-roll (korte commercial van maximaal 20 sec.) afgespeeld. Het betreft een exclusieve vorm van adverteren want er wordt slechts één commercial getoond waar op geclicked kan worden. Ook hierbij is de doelstelling van de campagne belangrijk voor de vorm van de pre-roll. Moet het clicks opleveren of gaat het meer om de opbouw van merkbekendheid (branding).

Pre-roll met direct respons karakter

StrongManRun

Pre-roll met branding karakter

Hendriksen Accountants en Adviseurs