Commercials Televisie - RTV Oost Reclame

Televisie

Televisie is een emotioneel medium en daarom erg geschikt om het verhaal van uw onderneming te delen met de kijker. Door het visuele aspect is de impact van uw commercial erg hoog. De beelden, de vorm en de snelheid moeten passen bij de aard van uw bedrijf en uw doelgroep. Samen met u kijken we naar uw doelstellingen, uw onderscheiden vermogen en de budgettaire mogelijkheden. Van daaruit komen we tot een strategie en een script voor een commercial. Samen met een producent wordt de vorm en het concept uitgewerkt. Een tv-commercial hoeft niet per definitie duur te zijn. Dat is erg afhankelijk van de vorm en de wijze van produceren. Onderstaand een paar voorbeelden.

Full motion storystelling:

Middels een mooi gefilmde commercial vertelt u het verhaal van uw bedrijf of product. De commercial straalt sfeer en klasse uit met als doel dat de kijker vertrouwen en een goed gevoel krijgt bij uw bedrijf. Het verhaal kan zakelijk, verhalend of met humor verteld worden. Soms met een voice-over of soms zeggen beelden met teksten genoeg. Deze commercials hebben vaak een lengte van 30 seconden.

Geas Energiewacht

Hairmasters Finkers

Geanimeerde commercial:

Het is niet altijd nodig om te filmen. Een commercial in geanimeerde vorm valt vaak enorm op en heeft dus hoge attentiewaarde tussen alle andere commercials. Het vereist een goed, creatief concept. Een geanimeerde commercial is niet per definitie goedkoper. Kosten zijn erg afhankelijk van de vorm.

Jochem voor ogen

Actiematige commercial:  

Betreft meestal een commercial voor een kortlopende campagne. Bestaat doorgaans uit een vrij simpele aankondiging van de actie met bestaande beelden of foto’s  en een voice over. Is uitsluitend bedoeld om aandacht te vestigen op een actie. Spot is vaak korter (15 a 20 sec) om intensief uit te kunnen zenden.

Strongmen Run

Dicky Woodstockfestival

Infomercial /bedrijfsreportage:

Betreft een langere commercial (60 of 120 seconden) waarin op informatieve wijze uw bedrijf uitgelicht wordt. De kijker krijgt de informatie die hij nodig heeft om zich een goed beeld te vormen van uw bedrijf. Dit kan in gepresenteerde vorm waarin een presentator/presentatrice de kijker aan de hand neemt of middels een voice over. Het kan toegevoegde waarde hebben indien u als ondernemer zelf het verhaal vertelt.  Dat verhoogt de herkenning en geeft de commercial een vertrouwd ‘dichtbij’-gevoel, dat goed past bij een regionale omroep.

Infomercial met presentatie

Restaurant Watermolen Bels

DorSano Rugpijnkliniek

Infomercial met voice over

Lossers Voet Comfort

Landgoed de Uitkijk